INOVAȚIA CARE ÎMPINGE GRANIȚELE

Atitudinea sportiva si performantele dinamice ajung la un nou nivel.
Construit din dorința constantă de a oferi o experiență excepțională, Range Rover Sport SV este o nouă expresie a inovației care depășește orice limită.

CEL MAI AVANSAT SISTEM DE SUSPENSIE DYNAMIC DIN CLASA SA

Beneficiați de un control mai mare al performanței SUV-ului dumneavoastră.

Înlocuind barele antiruliu tradiționale cu un circuit hidraulic sofisticat, sistemul de suspensie 6D Dynamics oferă niveluri excepționale de suport de rulare, reducând drastic tangajul și oscilațiile pentru a menține stabilitatea. Modelul poate avea o forță de accelerare laterală de peste 1,1G fiind echipat cu anvelope all-season, mai exact cu 22% mai mult față de generația anterioară Range Rover Sport SVR echipat cu anvelope de vară și comparabil cu mașinile sport de curse. .

Cel mai captivant Range Rover Sport din toate timpurile.

Pe lângă reducerea greutății cu 8 kg față de sistemele tradiționale antiruliu, suspensia 6D Dynamics răspunde în mod inteligent diferitelor stiluri de condus, oferindu-vă o gamă largă de caracteristici de manevrabilitate pentru a reflecta mediul în care vă aflați.

SV Mode optimizează direcția, cutia de viteze automată cu opt trepte, răspunsul accelerației, intensitatea zgomotului evacuării inclusiv reglarea înălțimii de rulare cu încă 15mm - pentru a oferi cea mai intensă senzație posibilă în timpul condusului.

Deoarece vehiculul rămâne mai plat și greutatea este distribuită mai uniform, mai multă putere de frânare este canalizată spre spate pentru o performanță îmbunătățită a frânării.

Definit de confortul și capacitatea supremă Range Rover, cu ruliu și rigiditate reduse pe care le puteți aștepta de la o mașină sport.

Jante din fibră de carbon cu diametru de 23 de inch

Economii semnificative de greutate, rezistență și rigiditate. Atributele care împing limitele dinamicii de condus sunt toate prezente în roata din carbon a noului SV. Creat din trei ani de dezvoltare și testare riguroasă, reprezintă o concentrare neobosită asupra excepționalului.

Disponibile opțional, jantele inovatoare cu cinci spițe reduc greutatea cu aproape 9kg pentru fiecare punct al vehiculului - un total de 35,6kg - față de jantele convenționale din aliaj turnat de 23 de inch, îmbunătățind astfel performanța, manevrabilitatea și ținuta de drum.

Rezistența și rigiditatea superioare oferite de structura inovatoare din compozitul de carbon și procesul de turnare înseamnă, de asemenea, o stabilitate mai mare a direcției. Este o roată care depășește limitele dinamicii condusului și îmbunătățește plăcerea șoferului pe șosea și off-road.

Sunt disponibile opțiuni de nuanță de țesătură lucioasă și satinată, cu finisajul potrivit cu culoarea caroseriei vehiculului dumneavoastră.

DIFERENTIEREA DIMENSIUNILOR PNEURILOR FATA VS. SPATE

Range Rover Sport SV este primul Range Rover din istorie care are o configurație de roată diferenţială, cu roți de 285 mm față și 305 mm spate care oferă tracțiune și control suplimentar.

Acest calm este îmbunătățit de o opțiune exclusivă a anvelopelor Michelin, emblematice motoarelor sport. Pilot Sport All Season 4 de 23 inch este un design unic disponibil numai pe Range Rover Sport SV și oferă un nivel de aderență cu 12% mai mare decât anvelopa de vară montată pe Range Rover Sport SVR anterior.

Fabricat prin procesul de fabricație modulară C3M de la Michelin pentru o consecvență maximă a performanței, Pilot Sport All Season 4 de 23 inchi se califică pentru noua categorie ETRTO (Organizația tehnică europeană pentru anvelope și jante) High Load Capacity (HLC), care permite unei anvelope să transporte mai mult. sarcina la viteze mai mari.

FRÂNE DE CARBON CERAMICE. UN RANGE ROVER, ÎNAINTE DE TOATE

Dezvoltat în colaborare cu liderul mondial în tehnologia de frânare, Brembo, Range Rover Sport SV dispune de un sistem unic de frânare Integrated Power Booster (IPB) pentru performanțe de oprire de neegalat.


Proiectat cu o rezistență sporită la temperaturi ridicate și o distribuție inegalabilă a presiunii, acest sistem de frânare de performanță atinge o putere excepțională, rezistență la decolorare și uzură redusă. Calibrat de echipa SV pentru a oferi cea mai receptivă senzație de pedală vreodată într-un Range Rover.

Dictat de aplicarea tehnologiei Formula 1, discurile de 440 mm sunt cele mai mari montate pe un vehicul de serie.

Garantând rezistența mecanică și durabilitate ridicată, materialul ceramic al franelor este întărit cu fibră de carbon și prezintă un strat suplimentar de frecare ceramică pe ambele suprafețe ale discului, astfel masa fiind redusă cu 34 kg în toate cele patru colțuri.

Chiar și cu căldura intensă generată de sesiunile energice – și testarea la mai mult de două ori față de cerințele standardului AMS (Automotive Sport) – aspectul unic în cruce cu opt pistoane oferă o circulație optimizată a presiunii plăcuțelor și o rezistență la decolorare care depășește o mare parte din mașinile sport.

La suprafață, o gamă de culori exclusive SV armonizează perfect etrierele cu restul finisajului exterior. Este un sistem care arată la fel de dinamic pe cât se simte.

CEL MAI PUTERNIC RANGE ROVER CREAT VREODATĂ

Experimentați performanța exclusivă SV .

Unic pentru Range Rover Sport SV, motorul pe benzină V8 MHEV de 4,4 litri oferă 635 CP, un cuplu de 800 Nm și 0-100 km/h în 3,6 secunde.*. Devenind astfel cel mai eficient motor Range Rover V8 creat vreodată.

Asistat de turbocompresoare paralele twin-scroll pentru o putere de răspuns și o creștere pe toată gama de turații, Range Rover Sport SV asigură o manevrabilitate îmbunătățită, putere de vârf și eficiență comparativ cu orice Range Rover V8 precedent.

Fiecare cilindru dispune de tehnologia alezajului de pulverizare – înlocuind garniturile tipice din oțel cu o metalurgie de pulverizare extrem de subțire. Acest lucru reduce greutatea și frecarea, îmbunătățind în același timp transferul de căldură și eficiența termică. Sistemul de distribuție Valvetronic și sistemul de acţionare a supapei duble VANOS măresc funcţionarea camei pentru performanţe optime de ardere.

În modul de lansare dinamică, sistemul MHEV crește performanța cu asistență electronică pentru a oferi cea mai receptivă accelerație a vehiculului.

Din punct de vedere acustic, Range Rover SV sună la fel de bine precum se conduce. Sistemul activ de evacuare dispune de supape controlate electronic în două trepte pentru a oferi o pulsație modulată și intenționată la deschiderile mai ușoare ale accelerației.

Când modul SV este activat, maparea se schimbă într-o configurație mai orientată spre performanță - permițând supapelor de evacuare să fie deschise și să rămână în acest mod mai frecvent. Cu o turație crescută a motorului și un flux de aer mai mare și mai susținut, caracterul clar al modelului SV rezonează cu un efect teatral deplin.

IMERSIUNE SENZORIALĂ

Cu o gamă tactilă și mult mai extinsă decât difuzoarele tradiționale, scaunele din față SV Body and Soul alimentate de SUBPAC™ transformă sunetul într-un bas fizic profund captivant și nuanțat.

Utilizată de cei mai buni artiști și compozitori din lume, tehnologia vibrotactilă SUBPAC™ combină software-ul de optimizare AI cu două amplificatoare haptice și patru senzori poziționați pe spătarele scaunelor din față.

Mărirea sistemului de sunet Meridian Signature cu 29 de difuzoare ale vehiculului. Este o revoluție completă a sunetului auto și o schimbare de paradigmă în experiența ta cu muzica.

Cu șase moduri de wellness, de la „calm” la „revigorant”, testele biometrice au arătat că scaunul Body and Soul are beneficii măsurabile pentru pasageri, inclusiv reducerea stresului și o concentrare îmbunătățită.

Sprijinit de alerte intuitive de siguranță, scaunul SV Body and Soul oferă cea mai captivantă și personală experiență media în fiecare călătorie.

CONTINUAȚI EXPLORAREA

RANGE ROVER SPORT SV EDITION TWO

RANGE ROVER SPORT SV EDITION TWO

Inovație de ultimă generație combinată cu cele mai noi tehnologii într-un SUV.
SV

SV

Lux de neegalat. Performanță fără egal.
MODELELE RANGE ROVER SPORT

MODELELE RANGE ROVER SPORT

Cea mai recentă colecție

*Cu un cuplu de pana la 800 Nm si acceleratie 0-60 in 3,6 s, la utilizarea simultana a motorului termic si sistemului MHEV, mod pornire rapida de pe loc, jante din fibra de carbon si frane carbon ceramice.


**Accesoriile si orice alte elemente montate dupa iesirea din fabrica vor afecta sarcina utila. Asigurati-va ca masa totala maxima autorizata si sarcina maxima pe fiecare punte nu sunt depasite atunci cand vehiculul este incarcat cu accesorii, pasageri, lichide, combustibil si bagaje