NU A REUSIT DESCARCAREA; CE TREBUIE SA FAC?
Puteti folosi masina in mod normal. O descarcare nereusita nu afecteaza in niciun fel functionalitatea masinii. Contactati Centrul de relatii cu clientii Land Rover sau dealerul Land Rover local, care vor analiza problema.
NU A REUSIT INSTALAREA; CE TREBUIE SA FAC?
Daca masina se confrunta cu probleme atunci cand reporneste in urma unei actualizari, contactati asistenta rutiera sau dealerul local Land Rover, care vor analiza problema.
AM OMIS ACTUALIZAREA, DAR ACUM DORESC SA O INSTALEZ. CE TREBUIE SA FAC?
Puteti accesa actualizarea folosind ecranul tactil al masinii daca mergeti la „Settings” (Setari) > „All Settings” (Toate setarile) > „Software update” (Actualizare de software) > „Check for update” (Cautare actualizare). Daca este disponibila o actualizare, apare o fereastra pop-up care va da posibilitatea de a descarca/instala o actualizare. Daca doriti, puteti vizita dealerul local Land Rover care va va ajuta cu actualizarea.
IMI POT ACTUALIZA SOFTWARE-UL DACA NU SUNT IN TARA?
Da. Cu toate acestea, este posibil sa suportati cheltuieli de roaming, in functie de abonamentul de date pentru masina.
POT IMPIEDICA ALTE PERSOANE SA IMI ACTUALIZEZE SOFTWARE-UL?
Da, puteti sa adaugati un sistem de blocare cu PIN pentru a va proteja setarile pentru actualizarea de software. Pentru aceasta, mergeti la „Settings” (Setari) > „All Settings” (Toate setarile) > „Software update” (Actualizare de software) si selectati pictograma lacat.
AM NEVOIE DE UN CONT INCONTROL PENTRU ACTUALIZARILE DE SOFTWARE?
Nu, nu aveti nevoie de un cont InControl pentru a efectua actualizarile de software.
DE CE NU AM VAZUT O NOTIFICARE PENTRU ACTUALIZAREA INCONTROL TOUCH PRO?
InControl Touch Pro are nevoie de o conexiune Wi-Fi sau de o cartela SIM introdusa in masina. Verificati cartela SIM personal sa fie instalata si sa functioneze corect. Sau, alternativ, mergeti la dealerul local Land Rover care va va ajuta cu actualizarea.