Specialistii in teren accidentat de la Federatia Internationala a Societatilor de Cruce Rosie si Semiluna Rosie (IFRC) au testat modelul Defender inainte de lansarea acestuia.
Acestia au vrut sa verifice daca legenda renascuta poate face fata actiunilor umanitare in unele dintre comunitatile cel mai dificil de accesat din lume. Specialistii in flote ai IFRC au aflat raspunsul in Dubai.
De la dune de nisip la asfalt denivelat, s-au convins de manevrabilitatea si confortul acestui model 4x4 si au batut cararile celor mai inalti munti din Emiratele Arabe Unite.
Modelul Defender a trecut toate testele, spre satisfactia lui Ilir Caushaj de la IFRC. Acesta a spus: „Crucea Rosie sprijina milioane de oameni in situatii de criza, in fiecare an, cu actiuni in aproape toate tarile lumii. Actionam intr-unele dintre cele mai inaccesibile locuri de pe pamant, adesea pe drumuri extrem de dificile, iar echipele noastre trebuie sa fie capabile sa faca fata tuturor provocarilor.”
Specialistii in flote ai IFRC au testat modelul Defender pe nisip moale, printre dunele din desert, unde modelul prototip a depasit fiecare culme abrupta, fiecare panta provocatoare si fiecare punct fara vizibilitate specifice condusului in teren accidentat din zona.
La temperaturi de peste 40 de grade, acele de par de pe autostrada Jebel Jais au fost urmatoarea destinatie. Modelul Defender si-a demonstrat agilitatea si confortul la drum, ajungand la altitudini de aproape 2.000 de metri.
Dubai a fost destinatia perfecta pentru continuarea parteneriatului dintre Crucea Rosie si modelul Defender. Relatia a inceput in 1954, cand o serie de modele Land Rover special adaptate au ajuns in regiune ca dispensare mobile.